Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosárba" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A felső menüsáv "Kosár" gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Kifizetés" gombra. A vásárláshoz nincs szükség regisztrációra. Itt kell megadnia a számlázási adatait és választhatja a céges számlázás lehetőséget is, áttekintheti még egyszer rendelésének tartalmát és végösszegét.

Amennyiben úgy dönt, hogy szeretne újabb terméket hozzáadni a rendeléséhez, esetleg módosítani szeretné a kosárba helyezett termékeket, akkor a "Vissza a kosárhoz" gomra kattintva ezt megteheti.

Amennyiben véglegesnek találja kosara tartalmát a "Folytatás" gombra kattintva továbbléphet. Amennyiben a szállítási cím eltér a számlázási címtől, azt itt adhatja meg. Itt tekintheti meg a szállítás módját is. A házhozszállítás minden esetben Magyar Posta Futárszolgálattal történik, melynek díja bruttó 2000 Ft. A "Folytatás" gombra kattintva a szállítás díja hozzáadódik a vásárlás végösszegéhez. Ezt követően a fizetési módot láthatja a vásárló, amely minden esetben utánvéttel történik.

A "Folytatás" gombra kattintva láthatjuk a rendelésünk részleteit, valamint a szállítási módot és a fizetési módot.

Amennyiben egyetért a megrendelés tartalmával és részleteivel és elfogadja a Felhasználási feltételeket, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a "Megrendelés befejezése" gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget és utánvétes fizetés választása esetén az utánvétel díját. A szállítási költség és az utánvétel díja a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Szállítási és átvételi módok és a Fizetési módok között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a "Megrendelés befejezése" gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Amennyiben a megrendelés hétvégén vagy ünnepnapon történik, úgy a rendelés feldolgozása a következő munkanapon megtörténik. A feldolgozás végeztével átadjuk a csomagot a futárnak, amelyről e-mailben tájékoztatjuk.

Fizetési feltételek

Áruházunkban történő rendelés esetén csak egyféle fizetési lehetséges: utánvétel. Utóbbi esetén a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. A fizetési módokról részletesen a Fizetési módok oldalon tájékozódhat.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Posta Futárszolgálattal történik. A vásárló a rendelésének a Magyar Posta Futárszolgálatnak való átadásáról email üzenet formájában értesül. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon, vagy az ügyfélszolgálatunkon.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

Az Általános Szerződési Feltételeket a vásárló a vásárlás megkezdése előtt köteles részletesen megismerni. Az Általános Szerződési Feltételeket magyar nyelven megtekintheti a láblécben található ÁSZF linkre kattintva.

A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő 2. munkanap során egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre (második visszaigazolás).

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

A megrendelő az elállási jogának érvényesítését a webáruház üzemeltetője részére küldött emailben írásos formában köteles jelezni, hivatkozva a rendelészámra, melyet a rendelést követően megkapott visszaigazoló email-ben talál.

Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az "új" tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről.

A megrendelőnek lehetősége van a rendelés leadását követő 24 órán belül rendelése visszavonására elektronikus úton az csubakjozsef@gmail.com email címre küldött üzenettel. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben tájékoztatást kap a teljesítés megkezdésének tényéről. A teljesítés megkezdését követően már csak az elállási jogát gyakorolhatja, melyről részletesen az Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia pontban olvashat.